فایل صوتی دوره جذب ثروت، جذب همسر و ارتباط موفق کوین تورودو

۸۹ بازديد

فایل صوتی دوره جذب ثروت، جذب همسر و ارتباط موفق کوین تورودو

فایل صوتی دوره جذب ثروت، جذب همسر و ارتباط موفق کوین تورودو

کسب ثروت،

جذب همسر،

چگونگی ارتباط موفق با دیگران،

کوین تورودو کسیکه در مدت عمر خود بیزینس های زیادی شروع کرد و در این مسیر ثروت زیادی به دست آورده است. او مدت های زیادی در گروه های مخفی بوده و در این گروه ها اطلاعات و رموز موفقیت زیادی را کسب کرده است. دوره کوین تورودو حاصل نتایج ثروتمندانی است که پس از فاش شدن آن سبب شده او به ده سال زندان محکوم شود. علت این امر نارضایتی گروه قدرتمندی است که از افشای رازهای ثروتشان شاکی بودند. این دوره میتواند کسب و کار شما را دگرگون کند و یا اگر در حال شروع کسب و کار یا بیزینس یا استارتاپ و کارآفرینی هستید یا اگر میخواهید فرد خاصی رو جذب کنید و یا اگر میخواهید روش صحیح و موفق ارتباط با دیگران را بیاموزید میتواند برایتان معجزه کند. این دوره شامل چند فایل صوتی با دوبله فارسی میباشد

نحوه استفاده از قابلیت تبدیل صدا به متن در اندروید با کمک Google (بهترین روش موجود برای زبان فارسی و همه زبانها)

معمولا می ‌توانید در هر برنامه ‌ای که تایپ می‌ کنید، از این قابلیت استفاده کنید. برای استفاده از این ویژگی، روی فیلد متن ضربه بزنید تا صفحه‌ کلید تلفن هوشمند تان ظاهر شود. وقتی که صفحه کلید شما باز می شود، باید نماد میکروفون را ببینید . با کلیک بر روی آیکون میکروفون، ویژگی صدا به متن فعال می شود.

اگر می خواهید دست از حرف زدن بکشید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی میکروفون ضربه بزنید . با ضربه زدن مجدد، ویژگی تبدیل صدا به متن دوباره فعال می شود.

جالب آموز

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.