پروژه های برنامه نویسی

فروشگاه فایل کیا

پروژه های برنامه نویسی

۹۱ بازديد

پروژه های برنامه نویسی

پروژه های برنامه نویسی

11 مینی پروژه به زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس

با بررسی این 11مینی پروژه برنامه نویسی با زبان سی پلاس پلاس هر تازه کاری میتواند مقدار خیلی زیادی به علمش در باره ی این زبان برنامه نویسی بیفزاید.

پروژه اول:در این پروژه شما علاوه بر مباحث مبانی کامپیوتر با کلاس های ctime و cstdlibنیز آشنا میشوید

پروژه دوم:این یکی از بهترین و بزرگترین پروژه های است که میتوان در مبانی کامپیوتر ارائه داد.در این پروژه بازی هزارتوو در چهار مرحله پیاده سازی شده است.بدون شک به درک این پروژه دیگر هیچ مشکلی در مبانی کامپیوتر نخواهید داشت

پروژه سوم:...

...

پروژه یازدهم:...

بدون شک با درک این یازده پروژه فهم بسیار عمیقی در برنامه نویسی پیدا خواهید کرد.

برنامه نویسی شیءگرا Oop چیست؟

برنامه نویسی شیءگرا ترکیبی از گروهی از متغیرها (ویژگی ها) و توابع (روش ها) به شکل واحدی است که آن را یک «شی» می نامند. این اشیاء به صورت کلاس هایی طبقه بندی می شوند که هر کدام از اشیاء موجود در آن ها می تواند با دیگری تشکیل یک گروه بدهد. برنامه نویسی شیءگرا کمک می کند اشیاء را در کدهای یک برنامه پیدا کنید و کارهای مختلفی که در رابطه با هر کدام انجام می شود را تحت نظر بگیرید.

این سبک برنامه نویسی در زبان های برنامه نویسی بسیار متداول مانند جاوا، C++ و PHP به وفور استفاده می شود. این زبان ها به ساده سازی ساختار و سازمان برنامه های نرم افزاری کمک می کند. برنامه نویسان اغلب زمانی از OOP استفاده می کنند که بخواهند برنامه های پیچیده تری تولید کنند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.