فلش کارت آنکی کتاب Slangman Street Speak 1

۸۶ بازديد

فلش کارت آنکی کتاب Slangman Street Speak 1

فلش کارت آنکی کتاب Slangman Street Speak 1

اگر شما هم در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید، حتماً می دونید که بخش مهمی از درک زبان به اصطلاحات آن مربوط می‌شه. اصطلاحات کلمه یا کلماتی هستند که در معنای غیر از معنای واقعی واژه استفاده می‌شن. مثل اینکه به فارسی می‌گیم: «طرف یه تخته‌ش کمه» یعنی عاقلانه رفتار نمی‌کنه، کند ذهنه.

یکی از منابع قوی و موفق در این زمینه سری کتابهایSlangmanنوشته دیوید بروک (David Bruke) است.

این سری کتاب‌ها سه سطحSlangman Street Speak 1,2,3(اصطلاحات عامیانه) و دو سطحSlangman Biz Speak 1,2(اصطلاحات عامیانه در محیط کار) رو شامل می‌شن.

در این بخش فلش کارت‌های کتاب اول این سری Slangman Street Speak 1 آماده شده که می‌تونید خریداری کنید. (124 اصطلاح)

فلش کارت‌ها در محیط نرم افزار آنکی قرار داره که یه نرم افزار و اپلیکیشن کاملا رایگانه و دارای نسخه‌های Windows, Mac, Linux, iPhone/Android

اگه مایلید می‌تونید برنامه رو از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود برنامه آنکی

اول آنکی رو دانلود و نصب کنید، بعد فایلی رو که خریداری کردیدفقط یک باراجرا کنید. تمام اطلاعات داخل نرم افزار خودتون وارد می‌شه. فایل خریداری شده توی یه پوشه داخل کامپیوترتون به عنوان پشتیبان نگه دارید. از این به بعد فقط کافیه روی میانبر آنکی کلیک کنید و خوندن رو شروع کنید.

اگر راهنمایی بیشتری درخصوص نحوه کار با آنکی داشتید می‌تونید از آدرس زیر به سایت اصلی آنکی مراجعه کنید و ترجمه فارسی دستور‌العملش رو دانلود کنید

دانلود ترجمه فارسی دستورالعمل استفاده از آنکی



جعبه لایتنر زبان، فواید و روش استفاده از آن

در سیستم لایتنر از فلش کارت ها و متد تکرار فاصله دار استفاده می شود که به شما در به خاطر سپاری اطلاعات جدید کمک می کند. با تکرار این اطلاعات در فواصل زمانی مشخص، می توانید آن ها را برای مدت طولانی تری در حافظه نگه دارید.

“هیچ دانش آموز بدی وجود ندارد، هیچ انسانی هم احمق نیست. فقط روش های یادگیری ممکن است نادرست باشند.”

-سباستین لایتنر

همه ما هنگام یادگیری یک مطلب می خواهیم تا آن جا که ممکن است با کم ترین تلاش اطلاعات را به ذهن مان بسپاریم. برای رسیدن به این هدف، ما به یک حافظه خوب نیاز داریم. به لطف سیستم لایتنر، می توانیم در یادگیری به میزان قابل توجهی موفق باشیم.

به ذهن سپردن اطلاعات نه تنها در علوم انسانی مثل زبان شناسی امری ضروری است بلکه پایه و اساس دانش در علوم طبیعی هم هست. ما اگر داده هایی که به دست می‌آوریم را فراموش کنیم، نمی توانیم آن ها را برای همیشه در ذهن بسپاریم.

یک حافظه خوب پیش نیاز موفقیت در بسیاری از زمینه های زندگی است. بنابراین، برای یادگیری موثر بهتر است آن را تقویت کنیم.

سباستین لایتنر یک روزنامه نگار آلمانی بود. او در کتابش “So lernt man lernen. Der Weg zum Erfolg” سیستمی را پیشنهاد کرد که استفاده از آن آسان است، فقط به قلم و کاغذ نیاز دارد و سطح یادگیری را به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.